Найти
16
Будзіт очэнь інцярэсна/ответить/
02.04.2024
Польскія беларусы ні могуць знайсці паразуменьня з расейскамоўнымі беларусамі. Очэнь інцярэсна, асобенна то файкт што польскія павінны карміць бязгуздасьць расейскамоўных )) дзе ж быў сп. Рымашэўскі кеды пра правацыі 2010 году яму асабіста было паведамлена... А бегаў з каронаю на вушах, і такіх некаранованых якія бягуць на падстаўныя выбары ў нас 97% "змагароў"
3
Тррлі дурныя пайшлі/ответить/
02.04.2024
Будзіт очэнь інцярэсна, стаўдур расейскі, вывучай беларцскую мову.
1
Ната /ответить/
03.04.2024
Будзіт очэнь інцярэсна, Польские беларусы 😂😂😩 хиба штосьци на галаву звалилася 😁
02.04.2024
Традыцыйны бульбасрач.

Рамышэўскага не было бачна і не чутна 4 гады. Чым ён займаўся?

Ён хоць у курсе што санкцыі ўводзілі не за пратэсты 2020, а за захоп самалёта ў 2021 і міграцыйны тэрарызм лукашызма на межах ЕЗ?

А пра вайну таксама забыўся? Ён забыўся што Бедарусь хаўруснік расеі і з нашай краіны быў напад на Украіну?

Рамышевского гнаць назад у Беларусь
6
Пытанне /ответить/
02.04.2024
No , то бок з вашага камента вынікае, што санкцыі ніяк не ўплываюць на вызваленне палітвязняў? Бо ўведзеныя ўводзілі не за пратэсты 2020, а за захоп самалёта ў 2021 і міграцыйны тэрарызм лукашызма на межах ЕЗ? Дык навошта нам хлусяць, што санкцыі дапамогуць вызваліць палітвязняў?
8
Алег/ответить/
02.04.2024
No , не соглашусь с вами. Существуют такие формы государства. Как протекторат. Например Египет был формально независим от Британской империи,но полностью находился под контролем Британии. Беларусь имеет формальные атрибуты независимости, но полностью находится под контролем россии. Вводить санкции против Белорусов дескать что бы они свергали быстрее режим Лукашенки это как вводить санкции против поляков пнр. Коммунистический режим в Польши пропитывался из ссср и рухнул только тогда когда эта подпитка прекратилась. Что касается соучастия в агрессии против Украины, то например армия пнр участвовала в задушении пражской весны. Но поляков чехи не обвиняют в соучастии в агрессии против Чехословакии.
6
Алег/ответить/
02.04.2024
No , https://ru.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%BB%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%82_%D0%95%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%82
6
Алег/ответить/
02.04.2024
No , https://ru.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B0#:~:text=%C2%AB%D0%9F%D1%80%D0%B0%CC%81%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F%20%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B0%CC%81%C2%BB%20(%D1%87%D0%B5%D1%88.,%D0%B8%20%D0%B4%D0%B5%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8E%20%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%20%D0%B2%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5.
8
Алег/ответить/
02.04.2024
No , поляки,болгары,венгры и другие народы вторгались в Чехословакию в 1968 году. Вопрос надо ли за эти преступления винить народы?
10
Василь/ответить/
02.04.2024
Рымашевский сексот. И все это знают. У нас нет настоящих Беларусов? Обязательно сексоты должны выступать на Белсате?
02.04.2024
Пытанне ,Па вялікім рахунку санкцыі вельмі слабыя і рэжыму дапамагае расея.

А вы прапануеце зняць санкцыі? І як тады змагацца з рэжымам? Народзіку ўсе роўна, ён будзе батрачыць на рэжым
7
Алег/ответить/
02.04.2024
No , что касается снимать санкции или нет. То надо сделать их эффективными. Что бы их нельзя было обойти. И вводить против государственных предприятий,тюрем,чиновников и кошельков лукашенко. Я даже согласен буду если шенгенские визы будут выдавать через полиграф на предмет поддержки войны в Украине.
02.04.2024
Алег, Цынічная маніпуляцыя. Як мага параўноўваць спрыянне ў вайне з падаўленнем мяцяжу ў Празе?

Беларусы нясуць адказнасць за рэжым, бо па апытаннях палова насельніцтва на баку расеі супраць Украіны . Я ведаю пра што кажу, у мяне палова сям'і за рашку.
Так што санкцыі справядлівыя. І санкцыі недастатковыя. Далей будуць рэпарацыі за суўдзел у нападзе і забойствы тысяч украінцаў і разбураныя гарады, ракеты якія ляцелі з нашай тэрыторыі.
1
Алег/ответить/
03.04.2024
Алег, прошу прощения не народы а одноименные страны.
6
Алег/ответить/
02.04.2024
No , это вы врете. По соц опросам только 30% поддерживают агрессию против Украины. Более 50% за нейтральный статус страны.
4
Парада/ответить/
02.04.2024
No , вельмишановне панство з Півдня. Наступного разу користуйтеся ChatGPT або якимись іншими проґрамами для перекладу. Не паліться так міцно на цьому «як мага цярпець» тощо. Бо нема сечі терпіти ці пекельні борошна коли ви спробуєте від імʼя білорусів писати про «колективну відповідальність». Ну й тематику змініть, бо за два роки набридло.
3
Алег/ответить/
02.04.2024
No , вы украинец который освоил дипл. Белорусам давно пора понять что наши союзники другие белорусы. Вы цинично используете национально ориентированных белорусов в том числе калиновцев.
1
Žvir /ответить/
02.04.2024
No , heta ŭ vas cyničnaja manipuliacyja. Bełaruś akupavanaja dziaržava, rašeņni tut prymajuć akupanty, jany ž i čynili napad na Ŭkrainu z terytoryi Bielarusi. Heta nie toj vypadak, jak u DSV, kali, napryklad, Rumynija supracoŭničala z Niamieččynaj, i vajavala na jaje baku, albo Finliandyja, albo napryklad Ŭkraina, terytoryja jakoj byla dabraachvotna (biez nijakaj akupacyi !!!) pradastaŭliena Rasieji pad vajenna marskuju bazu, adkul vajennyja karabli vypraŭlialisia nanosić unary pa Hruzii... Karotkaja ŭ vas pamiać...
02.04.2024
Алег, Дзіцячы сад. Не палова, ну 36% І колькасць расце тых хто падтрымвае рашку

https://nashaniva.com/331670
3
Алег/ответить/
02.04.2024
No , 36% и палова две большие разницы.
3
Алег/ответить/
02.04.2024
No , лучше всего ссылаться на соц опросы Вардамацкого. Они происходят путем телефонного интервью и являются репрезентативными в отличие от чатэм хаус.
02.04.2024
Алег, хто вам сказаўштоя што я украінец?))) Чытаць разучыліся?
3
Алег/ответить/
02.04.2024
No , все я смотреть двубой. Некогда мне))
18
Повылазили/ответить/
02.04.2024
Надо проверить нету ли утечки каких экспериментальных веществ из биолабораторий. Последние два месяца реально наблюдается какое-то восстание политических трупов. Ещё один внезапно откопался. Ждём когда Некляев с Милинкевичем подтянутся. Походу Позняк и Санников тайно провели обряд некромантии.
2
У чым праблема?/ответить/
02.04.2024
Гэта Вы маніпулюеце. У мінулы раз вы наўмысна абвінавацілі кіраўніцтва Каардынацыйнай рады, што яны атрымліваюць грошы. Скажыце, адкуль у Вас такія звесткі?», — працягнуў Рымашэўскі. Дык а ў чым праблема, пане Рымашэўскі? Можна адказаць на некалькі простых пытаньняў. Чаго дасягнула Каардынацыйная рада за чатыры ажно гады сваёй кіпучай дзейнасьці? (Менавіта «дасягнула», а не «прапанавала», «паставіла праблему» і г.д.) Другое пытаньне. Як у складзе Каардынацыйнай рады апынуліся зусім нікому невядомыя людзі накшталт «прадстаўніка дыяспары Аджарыі», «прадстаўніка чэскага студэнцтва Паршанкова» і г.д.? Хто ўсе гэтыя людзі, каго яны прадстаўляюць і хто ім даваў мандат прадстаўляць беларусаў цягам ажно чатырох гадоў? Чаму менавіта Аджарыя і чэскае студэнцтва, а не, напрыклад, Кіпр і літоўскае студэнцтва? Ці яшчэ, напрыклад, пытаньне. Як бы пан Рымашэўскі мог бы патлумачыць факт, што яго добрыя знаёмыя з Каардынацыйнай рады сьлёзна скардзяцца на тое, што яны атрымліваюць усяго толькі чатырыста эўра стыпэндыі (рэальнае інтэрвію на Ўнэце, якое спадарства можа сабе выгугліць), а потым гэтыя ж знаёмыя цэлае лета лятаюць самалётамі з Прагі ў Варшаву на вашыя пастаянныя сустрэчы? Пытаньні абсалютна простыя, навадзячыя амаль што... За чатыры гады пан Рымашэўскі мог бы даўно ўжо адказаць на гэтыя і падобныя пытаньні (гэтыя я прывёў чыста для прыкладу, першае што ў галаву прыйшло, так што гэта толькі верхавіна айсбэргу).
0
Антон/ответить/
02.04.2024
Браво.. это ест пиар популизм.. как он смог кувыркнуться чтоб заговорили . Не хватает клоунской одежды и главное кто следующий из журналистов позовет этого..
1
Алег/ответить/
02.04.2024
Взять пример с санкциями. В табакерках продаются сигареты чапман. Производства ФРГ. Что это за санкции?
11
Журналіст/ответить/
02.04.2024
Падсасонны непрафесйна сябе паводзіць, ты ж мадэратар, а вядзеш сябе як хамло, не даеш слова сказаць, закончыць сказ, думку давесці, увесь час перабіваеш. Ганебнае відовішча, варвары.
3
Петя/ответить/
02.04.2024
Но ведь Лукашенко и на окрестино никого не отвозил, и доносы не писал, и россиянам в 2022 году не помогал, а все это делали простые беларусы
17
Менчук/ответить/
02.04.2024
Абсалютна згодзен са спадаром Рымашэўскім!
3
Алег/ответить/
02.04.2024
Суть в том что простой Беларус не может откупится от еврочиновников. А те у кого есть деньги спокойно обходят санкции. Возьмём пример закрытие погранпереходов. У кого есть пару лишних тысяч долларов берут билет до Стамбула и летят в ЕС. А те у кого денег нет мучаются на погран переходах. Если уж вводите санкции то делайте что бы они работали. Например в США есть механизм контроля санкций и вторичные санкции.
4
Vadzim/ответить/
02.04.2024
Sankcyji ŭvodzili za

1) hvaltoŭnaje pryziamliennie samaliota jeŭrapiejsjaj kampanii,
2) ataki mihrantami na miažy,
3) napad ź Bielarusi na Ŭkrainu,
4) źniavoliennie etničnych paliakaŭ u Bielarusi,
5) nu i z-za kantrabandy cyharet dy inš. zakryccio peŭnych punktaŭ propusku

što z hetah boĺš nieaktuaĺna?
na što z hetaha spadar Rymašeŭski prapanuje jeŭrapiejcam zapliuščyć vočy?
8
Менчук/ответить/
02.04.2024
Мне цікава было б паслухаць ад Падсасоннага, чаму расейцам, якія ў асноўнай масе падтрымліваюць вайну, нашмат лягчэй атрымаць шэнгенскую візу, чым простым беларусам, якія пакутуюць і ад Лукашэнкі, і ад заходніх "сябраў", якія усталявалі жалезную заслону на беларускай мяжы.
5
Радыёглядач /ответить/
02.04.2024
Менчук, бачу ў беларусаў усярэдзіне краіны больш няма праблем як толькі па эўразьвязу скакаць. Самае набалеўшае так бы мовіць -- візы, візы, дайце візы.
5
Жора/ответить/
02.04.2024
Радыёглядач, так, калі ў краіне рэпрэсіі, штодзённыя арышты і пасадкі па 10 чалавек мінімум, і ў дадатак Лукашэнка сцвярджае, што рыхтуецца да вайны, магчымасць выезду - асноўнае, што непакоіць беларусаў у краіне. Не бачу абсалютна ніякай падставы іранізаваць на гэты конт ці прыніжаць значнасць адкрытых межаў.
10
blabla/ответить/
02.04.2024
Рымашэўскі нейкую лухту вярзе. Якія гэта палітыкі заклікаюць абмежаваць у правах простых беларусаў? Ціханоўская заўсёды падкрэслівала што санкцыі павінны закранаць рэжым, а не простых беларусаў. Нават калі Літва апошні раз зачыняла памежныя пераходы, то Ціханоўская была супраць.
02.04.2024
Гэта ўсё частка двіжа за адмену санкцый супраць рэжыма, якая пачалася з Каардынацыйнай рады (фракцыі Рымашэўскага, Кавальковай, Краўчанка і Патапава). Гэтыя мярзотнікі зрывалі працу КР на працягу двух сазываў. 
2
рыхтуемся да парляменцкай барацьбы/ответить/
02.04.2024
Гэта ня "бульбасрач" , гэта дыскусія.... Нармальна, нараджаецца ісціна.Гожай было бы калі казалі , "у Багдадзе ўсё спакойна"....., а насамрэч раскрадалі "грошы Беларусаў"....
3
Сымон/ответить/
02.04.2024
Рымашэўскі няправы ў тым, што «беларускія палітыкі займаюцца папулізмам, гаворачы пра санкцыі і падтрымліваючы тыя санкцыі, якія ўводзяцца супраць простых беларусаў».
Нажаль, гэта робяць палітыкі-папулісты менавіта з усходнееўрапейскіх краін, бо гэта проста, эфектна і гучна, хай і малаэфектыўна, а часам увогуле бессэнсоўна. Дастаткова узгадаць скандал з мужам эстонскай прам'еркі спадарыні Калас, зараз раскручваецца скандал з прэзідэнтам Літвы спадаром Наўседай. Менавіта гэтыя палітыкі ішлі ў фарватэры увядзення дывановых санкцый супраць беларускіх грамадзян, але сабатавалі ўвядзенне найбольш эфектыўных санкцый супраць прыкарытных бізнэсаў, бо гэта кранала інтарэсы іхных нацыянальных бізнэсаў, у т.л. і афіліяваных з імі. Таму "балтыйскія" бізнэсмены кшталту Удавіцкага (Клайпедскі тэрмінал) ў Літве, Чульца (NT Marine і NT Bunkering) ў Эстоніі доўгі час шчыльна схематозілі с гаманцамі пуціна і лукашэнкі пад самым носам у гэтых рашучых у датычэнні простых беларусаў балтыйскіх палітыкаў.

12
ром/ответить/
02.04.2024
Рымаускага у прэзиденты)) хоть хто та загаварыу пра белатрусикау.. Усе тольки на гранты робять
02.04.2024
Aboje raboje. Dźvie skrajnaści. Za Rymašeŭskim heta zaŭvažaju ŭpieršyniu, mahčyma jaho dapiaklo, a Padsasonny daŭno ŭžo pieraŭtvaryŭsia ŭ, prabačcie, dziatla.
1
абпол/ответить/
02.04.2024
Навошта Рымаш выехаў, ён жа сядзеў пад венікам у 2020 годзе. Кавалькова -- афігенны палітык. Ад іх шкоды больш, што ў Польшы, што на Беларусі. З Рымашэўскім ўвогуле ніхто не разбіраўся, чаму яго аднаго не пасадзілі, калі ўсе кандыдаты сядзелі. Ды санкцыі ўвёў Лука да народу: рэпрэсіі і тэрор, указы тупыя. Няхай верне ўсё, як было, тады і пра зняццё санкцый пашушукаемся.
0
Алег./ответить/
04.04.2024
абпол, Чаму ня сядзеў, сядзеў пасля 2010, пазней напісаў прашэне на лу., ну і напэўна падпісаў нейкія паперкі з КДБ, пасля гэтага яго ніхто не кранае.
02.04.2024
Якія палітыкі, такія і журналісты
0
Кастусь/ответить/
03.04.2024
Сказ о том как поссорились Иван Иванович и Иван Никифорович
0
Праўда/ответить/
03.04.2024
[Рэд. выдалена]
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, включите JavaScript в настройках вашего браузера