Знайсці
13.10.2021 / 10:22

Брытанскі таблоід выбачыўся за артыкул аб тым, што Расія скрала формулу AstraZeneca

Брытанскі таблоід Daily Express выбачыўся за публікацыю, у якой сцвярджалася, што Расія скрала формулу вакцыны AstraZeneca і стварыла на яе аснове «Спутнік V».

 Павялічыць

Першапачаткова публікацыя з'явілася ў таблоідзе The Sun — выданне без спасылак на крыніцы напісала, што ў «сакрэтных службаў ёсць доказы, што адзін з пуцінскіх шпіёнаў скраў звесткі». Пазней артыкул перадрукавалі некаторыя іншыя таблоіды, у тым ліку Daily Express, піша Meduza.io.

Расійскі фонд прамых інвестыцый (РФПІ), які курыруе вытворчасць «Спутніка», 11 кастрычніка выпусціў афіцыйную заяву, у якой назваў версію The Sun «чарговым прыкладам fake news» і патлумачыў розніцу паміж структурай «Спутніка» і AstraZeneca.

Пасля гэтага таблоід Daily Express выдаліў перадрук арыгінальнага артыкула The Sun і апублікаваў прабачэнні і каментар РФПІ. У самой The Sun выбачацца не сталі, толькі дадаўшы ў канцы артыкула ўдакладненне, што РФПІ лічыць інфармацыю ілжывай.

У афіцыйным акаўнце «Спутніка V» вечарам 11 кастрычніка з'явілася зацвярджэнне, што папрасіць прабачэння быў вымушаны «цэлы шэраг брытанскіх жоўтых газет». Пры гэтым там не прыводзіцца канкрэтных даных аб якіх-небудзь іншых выбачэннях акрамя Daily Express.

Nashaniva.com

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй
ананімна і канфідэнцыйна?

Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ JavaScript пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ...
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
2020 2021 2022
верасень кастрычнік лістапад
ПН АЎ СР ЧЦ ПТ СБ НД
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31